top of page

Samarbeten

Vi på FiLLiT är extremt stolta över alla butiker som samarbetar tillsammans med oss! Deras framgångar är vårt främsta mål. För närvarande samarbetar vi med över 250 butiker i olika branscher i hela Sverige och tillsammans med dem fortsätter vi att utvecklas, växa och stärka den Lokaka Handeln.

Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.

"Kundklubben är en nyckel till att det går bra! Jag är så glad att vi har den."

- Anne, ägare av Casa Oliv Anne Palm driver Casa Oliv med butiker i Alingsås och på Hönö. Hon och hennes personal jobbar aktivt och kreativt med sin kundklubb - vilket resulterat i ökad kundlojalitet och extremt lönsamma sms-kampanjer. Casa Oliv har lyckats öka omsättningen under pandemin och Anne tror att kundklubben är en nyckel till att det går så bra. "En stor fördel är att man genom segmentering kan fånga upp rätt målgrupp och nå ut till kunderna som man vet faktiskt handlar. Det kostar mindre att jobba mer med kunderna man redan har än att få nya. Med kundklubben knyter jag an kunderna till min butik".

Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.

"Vi fick ett rejält tillskott i kassan under alla dessa 3 dagar"

- Joacim, VD på Foten Inför Den Lokala Handelns Dag 2022 ropade Foten in sina medlemmar till sina fyra butiker med ett sms. Det medlemsunika erbjudandet gav ett rejält uppsving i kassan: "Den var ovanligt bra, klart över genomsnittet för våra kampanjer. Vi fick ett rejält tillskott i kassan under alla dessa 3 dagar, sålde dubbelt så många skor som tors-lör veckan innan. Men så var det ju lönehelg också, men det brukar inte påverka oss så mycket". Joacim, VD på Foten.

Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.

"Helt sjukt! Vi brukar vara 2st personal - men behövde vara 3st"

- Nadja, Inunder Förtur på REA – ett optimalt sätt att premiera sina klubbmedlemmar! Det kan Inunder vittna om som fick ett riktigt superresultat när de gav sina medlemmar chansen att fynda Kampanj-sms före alla andra. Medlemmarna vällde in under hela dagen så att de t o m fick kalla in extrapersonal! ”Aldrig varit med om något liknande.

Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.

"Jag köper mig tid med kundklubben samtidigt som jag knyter an kunder till butiken"

- Victoria, Lilla Bus/Lilla Hem ”Ett sms betalar sig flera gånger om! Kostnaden är liten för vad man får tillbaka, i jämförelse med en annons i dagstidningen” När butiken Lilla Bus i Alvesta firade 15 år passade butiksägaren Viktoria på att fira lite extra med sina klubbmedlemmar. Med ett medlemsunikt erbjudande två dagar mitt i veckan ökade omsättningen rejält! Resultatet? Tisdag: Dubbel omsättning mot en vanlig tisdag. Onsdag: TREDUBBEL omsättning mot en vanlig onsdag.

Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
Referenser för FiLLiTs lojalitetsystem och kundklubb.
bottom of page